RAPORT: Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem

Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w kontekście przepisów prawnych i trendów konsumenckich

Czy kultowy kowboj Marlboro przetrwałby w niezmienionej formie w XXI wieku?
Czy konsumenci są w stanie zapłacić więcej za produkt z certyfikatem jakości? Jeśli tak, to dlaczego?
Jakie priorytety mają poszczególne pokolenia i jak wpływają na ich decyzje zakupowe?
I co wspólnego z tym wszystkim mają oświadczenia żywieniowe i zdrowotne?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w raporcie „Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem”. Pobierz raport i poznaj najważniejsze wnioski!

Do współpracy zostali zaproszeni partnerzy merytoryczni:

Emilia Hahn
Emilia Hahn

CEO PR Hub
Ekspert ds. PR i marketingu

Izabela Tańska
Izabela Tańska

IGI Food Consulting
Ekspert ds. prawa żywnościowego

W raporcie wyjaśniamy:

Trendy na rynku spożywczym – czyli jakimi ścieżkami podąża konsument?

Dlaczego prozdrowotne właściwości warto wyróżniać na opakowaniu i jak to robić zgodnie z przepisami?

Jak skutecznie wykorzystać oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w komunikacji marketingowej?

Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem

Pobierz podsumowanie Raportu Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem*

Pobierz podsumowanie Raportu

* dostęp do pełnej wersji raportu uzyskają firmy zainteresowane udziałem w Systemie, prosimy o kontakt na adres biuro@kups.org.pl

Nawet najlepszy produkt spożywczy nie przebije się… bez odpowiedniej strategii marketingowej. Konsumenci stają w obliczu szerokiej oferty i otrzymują zbyt wiele informacji, aby poświęcać dodatkowy czas na szukanie danych o produkcie i producencie. Trzeba więc wskazywać im najważniejsze dla nich informacje, które będą kojarzyć z marką. Idealnym miejscem na to jest opakowanie. Co warto podkreślać? I czy trafimy z każdym komunikatem do każdej grupy docelowej? Dlaczego warto wykorzystywać oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w komunikacji i jak to robić zgodnie z przepisami? O tym w raporcie „Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem”, który zawiera:

  • Analizę trendów dla rynku spożywczego i prognozy ich rozwoju
  • Wyjaśnienie zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych w oparciu o przepisy krajowe i unijne
  • Znaczenie certyfikacji produktów spożywczych w obliczu trendów konsumenckich

Inicjatorem raportu jest Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, twórca i administrator Systemu Jakości Certyfikowany Produkt (CP).

Osoby zainteresowane uzyskaniem pełnej wersji raportu, serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Certyfikowany Produkt Logo
Sok certyfikowany produkt - raport

Spotkanie się już odbyło, osoby zainteresowane Raportem „Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem” oraz Systemem Jakości Certyfikowany Produkt prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego.

Zobacz fragment warsztatów:

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt

biuro@kups.org.pl | tel. +48 504 180 877